Mac-problem..

ponilover

Trådstartare
Jag kommer nog aldrig bli kompis med min mac. Hur tusan gör jag för att få bort program från launchpaden? Jag vill alltså ha bort dessa program helt och hållet, avinstallera dom. Att dra dom raka vägen till papperskorgen verkar inte fungera när dom ligger på launchpad?

Tack för hjälpen!! :)

Sv: Mac-problem..

Launchpaden visar väl bara alla installerade program? Gå in i programmappen under din användare och avinstallera de program du inte vill ha, så borde de försvinna från Launchpad också.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 538
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
172
· Visningar
22 044
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje... 2
Svar
22
· Visningar
4 121
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka