macromedia flash

A

amanda00

skulle behöva ladda ner detta. vet att det finns en 30dagars testversion men kan inte hitta vart. har varit inne på macromedia.com men den sidan fungerar inte för tillfället. Finns det något annat ställle man kan tanka det (lagligt..)?
 
Sv: macromedia flash

aa, det var nog den jag kollade. Jahapp, det var ju trist har ju en animation att göra i läxa menmen :( tack för din hjälp! :)
 
Sv: macromedia flash

Du kan du göra en gif animation också om det bara gäller ett enkelt bildspel. google bara på gif animator eller nåt
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 959
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 297
Senast: Rugge
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
80

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp