Madrass i vagnen?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Hot Shot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 462
H

Hot Shot

Brukar det inte vara en sån med när man köper vagnen? :confused:

Håller på och fixar det sista nu innan bebis kommer och blev lite snopen när jag skulle bädda vagnen och det inte finns någon madrass? Har en ny Teutonia!

Sv: Madrass i vagnen?

Men det måste ju gå att köpa om du inte fick det med? Kolla i affären där du köpte den. Är det bara helt hårt i botten eller?

Vår nya Briovagn har ingen madrass. När han var mindre och vi använde mjukliften så bäddade vi med en ihopvikt fleecefilt. Sedan vi slutade med mjukliften så sitter och ligger han direkt i vagnen (fastsatt i selen). Det verkar inte vara några problem, han sover gott utan madrass.

Lite fodrat är det ju men jag tycker det är konstigt ändå, är ju inget att vika lakanet runt.

nähä, jag har en madrass i min brio men under det är det typ träbotten! om duu villl ha en madrass och inte näjer dej med madrass kan du säkert köpa rn vanlig och klippa till i rätt mått.

har oxå en teutonia. Finns ingen madrass i min heller, min är från -06.
Jag har sytt ihop dubbel fleecefilt till en madrass. Täcke lika så. Köpte tyg på ikea och sytt påslakan, och ett lakan som jag har sytt om till många små så det passar vagnen. Billigare att göra så.

vi har mjuklift i sittvagnen, i dom är det ingen madrass, men trodde att det var det om man hade en riktig liggdel!! Har vikt en filt och bäddar om den som madrass, fungerar bra tycker jag :)

(tips...om någon tänker göra som jag gjort, ta då inte en fleecefilt på sommaren, det blir vääääldigt varmt... gjorde det först utan att tänka mig för....)

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 950
Senast: Seaside
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 291
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 843
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 246
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka