Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en kompis som undrar lite om honom för hon äger en häst som har honom som morfar.
Har sökt i gamla trådar men hittar inte så mycket.
Det hon undrar mest över är exteriör (bedömningar m.m.) & ridegenskaper.
Madrigals exteriöra utlåtande var; mycket god brukstyp med lång, ngt grovt ansatt hals, bra manke och djup, stark rygg och länd. Välbenad och nöjaktigt korrekt. Energiska rörelser, mycket god i skritt, goda i trav. 88887.
bruksprov; 4,0 år (4,5 år) gång 778 (789) hopp 8(8/8)
Mera information om Madrigal 707 finns att hitta på den fantastiska sida om avel där man även kan lägga till sin häst, nämligen http://www.allbreedpedigree.com/madrigal8
Min häst är "halvsyster" till madrigal alltså e. Marino.
I stallet har vi även en gamling efter Madrigal-Immer, han har gått MSV dressyr och hoppat lite mest för skojs skull tror jag, nu är han 20 och blev precis pensionär, han är en snäll och trevlig häst, om än en aning bufflig. Madrigal blev väl exp. till Norge om jag inte minns fel.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Juridik & Ekonomi
Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...