Märkes quiz!! =D

Sv: Märkes quiz!! =D

haha...jag får kärlek så det räcker och blir över! vad hette hon?? fresten..haha jag heter D&G inte D&C :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Som du kanske läste så skrev jag att jag inte minns nicket...o det betyder att jag inte minns det.

O du glömde svara på mina frågor.
 
Sv: Märkes quiz!! =D

okej då gör jag det nu: har jag påstått att dom som rider i fula grejer inte kan ngt? nej just det där ser du..och ursäkta då att jag inte bryr mig om att läsa dina inlägg så noga å lägga allt du skriver på minnet till skillnad från *host*vissa andra*host*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Märkes quiz!! =D

får jag fråga dig en sak? Svaret är nog nej men jag gör det iaf :D
- Hur kommer det sig att du inte vill visa några bilder på dina fina ponnisar? Vad är det som är så farligt med det? Eftersom dom är så fina!!! Eller är dom inte det? Skämms du kanske över dom :confused: ???
 
Sv: Märkes quiz!! =D

jag skäms inte över mina ponnys men vill inte visa bild. OK?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Näe såklart, man kan ju inte skämmas över ponnyer man inte har :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

dolce_&_gabbana skrev:
?????? penga pungen?? fan vad fult

jag tycker att en penga-pung är ganska vackert.
Tänk det borde du väl åxå tycka, eftersom det är någon man förvarar pengar i?

Jag skrev åxå att jag inte kom ihåg personens riktiga nick, å h*n fick tillslut smeknamnet "Penga-pungen" just för att h*n betedde sig som du!!!
 
Sv: Märkes quiz!! =D

hmm....
det är rätt uppenbart att du bara ljuger och vill ha lite uppmärksamhet här, eftersom du i vanliga livet har lite dåligt med sånt.
Att du är så märkesfrälst beror nog på att du inte har råd med märkeskläder och märkesprylar, och att du därför känner en sånn stark längtan efter dem....
Du är inte hatad av nånn här p¨å bukefalos, så du kan gärna visa upp bilder på dej och dina "hästar"....
har du råd med märkeskl'äder lär du ju ha en digitalkamera, och nån typ av ridbana hemma, så kan nån av dina "hästskötare" ta kort på dej o dina hästar när du rider, så kan jag få se bilder på dina märkeskl'der och märkeshästar...

Det är bara synd om dej....

:crazy:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Men hallå! Det G Å R inte att ta kort på nått som inte finns, :smirk:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Tänk att det finns folk som springer runt o tror de är något. O framför allt att de är något för att de har sk. märkesprylar, en massa hästar o folk som jobbar för dem. Att de sedan har missat något som heter ödmjukhet, empati o att man inte skall märka ord osv är ju en helt annan sak.

Sedan om personen i fråga bara visar en fasad här på buke är en sak, vem vet hon kanske inte är sådan igentligen. Men i vilket fall som helst så är det riktigt ruttet att man ens försöker bete sig så här. Typiskt fjortisar! Småfolk som inte vet vad livet går ut på, jag lovar...det är inte så att den som har flest o dyrast saker när man dör vinner.

Lite törnar i livet så blir de folk de också...
 
Sv: Märkes quiz!! =D

:rofl: omg, du är för skön :bow:
Men den första va ju ingen häst haha
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Nej det va inte menat att den första skulle va på hästen...
Den är bara tagen på D&G, själv...
Den andra bilden är tagen på henne å hästen... :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Jaasså :p Ja, men nu vet vi ju hur hon ser ut. :D
Är det så hon sitter framför datorn, hon kanske går igång på sina små historiser :eek:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Notorius skrev:
Jaasså :p Ja, men nu vet vi ju hur hon ser ut. :D
Är det så hon sitter framför datorn, hon kanske går igång på sina små historiser :eek:

Precis!!! :bow: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

dolce_&_gabbana skrev:
jag skäms inte över mina ponnys men vill inte visa bild. OK?

Underligt :crazy:

Om man är stolt över något vill man ju visa upp det??

Jag skäms inte för mina hästar och visar gärna upp dem på bild!
 
Sv: Märkes quiz!! =D

olgaklara skrev:
Underligt :crazy:

Om man är stolt över något vill man ju visa upp det??

Jag skäms inte för mina hästar och visar gärna upp dem på bild!

Jamen jag har ju redan visat henne å hennes häst...
kolla några inlägg ovan....! :banana:
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 475
Senast: Keb71
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 095
Senast: fourlegs
·
A
Dressyr Hej! Jag hoppas att så många som möjligt kan svara på denna fråga!! Jag undrar om det är någon av er som har ett par Cavallo Piaffe...
Svar
7
· Visningar
2 286
Senast: Charlotte67
·
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp