Märkes quiz!! =D

Sv: Märkes quiz!! =D

Och du tävlar vilka klasser?
Jag menar, du måste ju verkligen vara duktig om du har 4-5 ponnyer och märkesprylar! :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

dom högre, mer behöver du inte veta
 
Sv: Märkes quiz!! =D

" Åhh gud akta mitt nya scahbrak det kostade 5000 tusen, men ähh.. jag köper ett nytt om det blir smutsigt<--- dolce_&_gabbana

" Asså förra veckan var ju MUSTO inne, men nu är det ju Kingsland, så jag måste nog köpa en ny jacka ! " <------- dolce_&_gabbana

Wanna be a good rider

Ett råd till dig: Lägg pengarna på träningar istället på en massa märkes grejjer :smirk:

Man rider inte bättre eller blir bättre för att man har märkesgrejjer, faktiskt :smirk:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Psst, du skrev nog till fel person va? :p
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Aaa :p jag gör alltid så.. sorry, men du vet vem jag menar ;) :D :angel:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

jag har råd med träningar meeed..halååå...
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Ja men åhh så bra ! Då räknar vi med att se dig på 10 i topp på världsrankningen om några år då! :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Ja, vad du jämför med när du säger att du tävlar "de högre" klasserna.
På klubbtävlingar med hinder som är 50-90 cm är ju 80 och 90 de högre klasserna, även fast det t.ex. bara är LD och LC för d-ponny vilket ju inte är så fruktansvärt högt. Fattar du?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

nej, vet du inte att man måste vara senior för att vara med på världsrankingen?? :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

okej..dom högsta klasserna då? förstår du nu?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

"HEJJ!

Vilka klasser tävlar du? Vad för ponnyer? Vart bor du? Ska du va med i GP ?
Kram"


Så lät det nyss ja i ett PM..haha, vad fick dej att ändra attityd???
 
Sv: Märkes quiz!! =D

jo detär väl klart jag vet! :) Det var ju därför jag skrev o några år !
DAAAAAAAAAAA :devil:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

TILL ALLA: jag ska gå nu så ni får tyvärr klara er utan mig..hoppas ni gör det på bästa sätt.haha bye
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 475
Senast: Keb71
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 095
Senast: fourlegs
·
A
Dressyr Hej! Jag hoppas att så många som möjligt kan svara på denna fråga!! Jag undrar om det är någon av er som har ett par Cavallo Piaffe...
Svar
7
· Visningar
2 286
Senast: Charlotte67
·
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp