Märkliga saker män gör med sina penisar

Oj, välutrustad näck, den där lär inga vigselringar passa på! :laugh:

19048820064_4248fde901_b.jpg
 
203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.
 
203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.
Åh, fy va äckligt!
 
203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.

Han borde ha skaffat en annan hobby för länge sedan :meh:
 
203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.


Vad ska han ha den till? Den måste ju vara tämligen obrukbar till det mesta
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 285
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 270
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp