Bukefalos 28 år!

Märkliga saker män gör med sina penisar

Det bästa jag kan åstadkomma halv ett en måndagsnatt;

Buke är som vanligt briljant
På att roa denna tant
Ja en penis i en viktskiva
En tråd om det vi måste skriva
Vilka historier man skulle få höra
Om man på akuten hade ett öra
Om saker som stoppats därbak
Utifrån tycke och smak
Vad ska vi av detta lära
Mina Bukevänner kära
Jo lust är ju härligt
Men det kan bli förfärligt
Om ålen ej kom ut
Och du blir tagen av en snut
För ålen var utrotningshotad
Din empati för djur är skrotad
 
2500_140.png

Apropå granstatyn..
Jag har svårt att se andra saker här med, men ska tydligen vara enar. :o

Det där är grannbyn :D Att jag inte sett den tidigare förklarar jag med att det är sportrelaterat och jag idkar inte sådant (om det inte är hästar med).

Jag kan tillägga att vår ridklubbs symbol är enormt barnvänlig och gullig. Svärdsjö IFs däremot... den är inte ekivok men skitful :rofl:
 
Det där är grannbyn :D Att jag inte sett den tidigare förklarar jag med att det är sportrelaterat och jag idkar inte sådant (om det inte är hästar med).

Jag kan tillägga att vår ridklubbs symbol är enormt barnvänlig och gullig. Svärdsjö IFs däremot... den är inte ekivok men skitful :rofl:
Haha! Jag vet det enbart för jag har vänner i Enviken som är aktiva i klubben numera xD
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 327
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 288
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 896
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 534
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp