Märkliga saker män gör med sina penisar

Jag har nånatans i bakhuvudet att jag för en massa år sen läste en såndär länk typ världens-konstigaste-anledningar-till-sjukhus-besök eller liknande. Då var där en som åkte in för att han hade stoppat upp en levande ål därbak. Undra om det inte tom blev snack om en anmälan för djurplågeri på den. :wtf:
Det var en man i från Gränna
som sin stjärt så kunde spänna
att han där i sitt hål
kunde strypa en ål
och till och med vässa en penna
Lär vara Hasse Alfredsson som gjort den limricken,
 
Varför ska det in saker? *Ryser* Det är ju k*ken som ska in. Vi har ju fått en massa bra förslag i tråden, flaskhalsar, ringar, vikter med hål...
Fast varför inte stoppa in saker om man gillar det? Kan ju vara en fördel om man tänker på vad man stoppar in först så det inte går åt helvete bara.
För övrigt är det inte alla som gillar kuk. Eller alla som gillar bara kuk.
 
Av någon anledning verkar inte kvinnor ha samma behov av att visa upp vad de kan göra med sin vagina?
I filmen "Priscilla, the Queen of the desert" förekommer en ping-pong-scen. Visserligen syns bara bollarna men enligt en vän till mig ska det förekomma i en del shower som han sett. Filmen är för övrigt sevärd!
 
Fast varför inte stoppa in saker om man gillar det? Kan ju vara en fördel om man tänker på vad man stoppar in först så det inte går åt helvete bara.
För övrigt är det inte alla som gillar kuk. Eller alla som gillar bara kuk.
Helt ok för mig, talar bara för min egen smak. VIgselring, vikter eller flaskhals går också bort i det sammanhanget.
 
Jag kommer lite osökt in på offentlig utsmyckning som kanske inte uppfattas på samma sätt av medborgarna som av de som skapat konsten.

"Gudinna vid hyperboreiskt hav":
1200.jpg

... eller "Fnasket i plasket". Eller hur, @Linta? ;)
Ja, hon är käck hon :D Själv har jag blivit immun mot ekivoka skulpturer efter att ha pendlat till Uppsala i många år. Näckens polska ftw :up:
 
I filmen "Priscilla, the Queen of the desert" förekommer en ping-pong-scen. Visserligen syns bara bollarna men enligt en vän till mig ska det förekomma i en del shower som han sett. Filmen är för övrigt sevärd!

Jag blev erbjuden (dvs de hugger tag i en på gatan med sina flyers) att gå på pingpong-show när jag var i Thailand för ett gäng år sedan. Jag gick dock inte dit men antar att det var nåt liknande..
 
Pratar du bara om din egen smak så är det en fördel om du faktiskt pratar om just din egen smak istället för att uttrycka dig fördömande mot folk som gillar att stoppa upp saker.
Your kink is not my kink but your kink is ok, helt enkelt.
Då ber jag om ursäkt om det uppfattades så. Det var inte meningen! En annan sak i sak som jag har funderat på är en sexskildring från "Fröken Smillas känsla för snö". Hon penetrerar honom i hans urinrör med sin klitoris.
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 287
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 303
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp