Bukefalos 28 år!

Märkliga saker män gör med sina penisar

För många år sedan såg jag ett program om penisförlängning och då var ett sätt att hänga tyngder i den för att "töja ut" den, han kanske tyckte den var kort? :rofl::rofl::rofl:
Och varför börja med pyttetyngder när det finns en 2,5 kg viktskiva med ett hål som verkar vara som gjord för detta, skare göras så skare göras ordentligt! :up:
Jag börja få en beklagansvärd misstanke om att det faktiskt var tanken bakom detta ... :rofl:
 
För många år sedan såg jag ett program om penisförlängning och då var ett sätt att hänga tyngder i den för att "töja ut" den, han kanske tyckte den var kort? :rofl::rofl::rofl:
Det finns penisar med väldigt lång och sladdrig förhud (har jag hört), undrar om det är misslyckade försök med förlängning medelst tyngder? Isåfall vore det nog bättre att fästa tyngden i själva ollonet än i förhuden.
 
@Lenis varför i hela friden stoppar de in grejer I URINRÖRET? :eek:

Det riktigt intressanta är när de söker för problem från området och man frågar om de gjort ngt av den typen, de tvärnekar och sen, ja, hittar man saker där.. Man bara jaha, du trodde inte vi skulle hitta den där pennan/skruven/vadnudustoppatdit? Och är inte hela poängen med besöket att du behöver bli av med det?

Antar det är nån fetisch eller kanske ren nyfikenhet av vissa.. :confused:
 
Det riktigt intressanta är när de söker för problem från området och man frågar om de gjort ngt av den typen, de tvärnekar och sen, ja, hittar man saker där.. Man bara jaha, du trodde inte vi skulle hitta den där pennan/skruven/vadnudustoppatdit? Och är inte hela poängen med besöket att du behöver bli av med det?

Antar det är nån fetisch eller kanske ren nyfikenhet av vissa.. :confused:

Jag tror det ramlar in under: "Here, hold my beer while I..." :D
 
Det bästa med artikeln i trådstarten är att det sitter en stackars sate som gått journalisthögskolan/poppius eller nåt liknande och får uppdraget att skriva en någorlunda seriös artikel på ämnet:D. Att raljera är ju asenkelt, att hålla masken däremot:D.
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 368
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 307
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 922
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 851
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp