Bukefalos 28 år!

Märkliga saker män gör med sina penisar

Det riktigt intressanta är när de söker för problem från området och man frågar om de gjort ngt av den typen, de tvärnekar och sen, ja, hittar man saker där.. Man bara jaha, du trodde inte vi skulle hitta den där pennan/skruven/vadnudustoppatdit? Och är inte hela poängen med besöket att du behöver bli av med det?

Antar det är nån fetisch eller kanske ren nyfikenhet av vissa.. :confused:
SKRUVEN??
Jag dör :rofl::rofl::rofl:

Hur tänkte de? "Undrar om mitt urinrör är gängat inuti ..? Jag vet, jag skruvar i en skruv och ser om den fastnar! :idea:"

:rofl:
 
Det bästa med artikeln i trådstarten är att det sitter en stackars sate som gått journalisthögskolan/poppius eller nåt liknande och får uppdraget att skriva en någorlunda seriös artikel på ämnet:D. Att raljera är ju asenkelt, att hålla masken däremot:D.
Men det måste nog kännas stort att någon gång i sin karriär få skriva en artikel med mellanrubriken Penisen dog.
 
Men det borde de inte kunna, det är ju smalt? Vad kan de stoppa in, ett sugrör? Dricker de med kuken? Får mig att tänka på tråden Kan man se genom näsan :laugh:
Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.

Sån här info tillskansar man sig enklast om man inte kan sova och fastnar på Reddit mitt i natten. :D
 
Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.

Sån här info tillskansar man sig enklast om man inte kan sova och fastnar på Reddit mitt i natten. :D

Sounding? Låter snarare som att man stoppar dit ett sugrör för att transformera dnoppen till en liten vuvuzela.
 
Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.

Sån här info tillskansar man sig enklast om man inte kan sova och fastnar på Reddit mitt i natten. :D

Du menar orgasmen man får av att ha lyckats plocka bort vad det nu är från urinröret utan att ha orsakat större skador? :nailbiting:

Nu är jag ju inte man men det verkar mycket enklare att stoppa upp något lämpligt i rumpan och stimulera prostatan.
 
För övrigt, när folk ändå fascineras/förfasas/vad som helst...

s-l300.jpg
:angel:

Meh :cry: Okej då :D
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 369
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 922
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 853
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp