Märkligare dejten

Och då var det inte ens så att jag råkade snubbla in där klockan 3 på natten och fick frågan om jag ville ha rester av pizzan som råkade finnas. Det hade varit okej. Utan jag blev frågad om jag ville komma på lunch hem till honom dagen efter.

Visst, kall pizza går att äta, men jag är över huvudtaget inget stort fan av pizza, och då jag äter det är jag en kräsen jäkel som vill ha pålägg som jag tycker är gott, inte enbart skinka och ost som stått på bordet och torkat i minst 15 timmar... :angel:
😂
 
Jag kom på en annan märklig dejt; den killen som ville anmäla mig för att jag inte ville ha sex med honom.

Vi pratade ett tag innan vi beslutade oss för att ses över en promenad. När vi väl träffades ville han snabbt hålla handen, vilket jag var mindre pepp på. Han ville dessutom kyssas efter ett tag, och att jag skulle följa med honom hem (till hans föräldrahem) för sex. Vi behövde bara springa in om en mack så jag kunde köpa kondomer, för det vågade inte han göra. När jag inte nappade på hela grejen blev han skitsur, så sur att han gick fram till några poliser som stod en bit bort för att han ville anmäla mig. Det måste ju vara brottsligt att en flickvän inte har sex med sin pojkvän.

Han blev inte gladare när han inte togs på allvar, och ännu mer missnöjd blev han när jag ville avbryta dejten och aldrig mer ses. Det skulle ju vara pinsamt för honom. Han hade tydligen sagt till hela sin familj och släkt att jag var hans flickvän... innan vi ens träffats.

Det slutade dock inte där, eftersom han envisades med att skicka sms och be om nakenbilder. Jag var tvungen att blocka för att bli av med honom.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 842
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 299
Senast: Rosett
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 817
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 184
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp