Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I storleksväg så tycker jag att den ser ganska nätt ut, om inte vinkeln luras förstås.
*Kl*
Här kommer från förra och förrförra veckan, har missat att lägga upp. Fotade magen igår men har inte orkat peta in SD-kortet i datorn än så jag får återkomma
Såhär stor mage kan man också ha! Jag går in i vecka 34 imorgon. SF-måttet ligger på övre kurvan, men barnet i magen (nej, det är INTE två, bara en) beräknas väga ungefär normalt för veckan (lite drygt 2 kg). Vi var på ultraljud och kontroll i förra veckan för planering av snitt och då mättes barnet.
Ja, jag tänkte att du nog var den som såg ut att vara närmast mig i storlek, men jo, ser ut att klå dig också!
Jag har å andra sidan en sådan kroppsbyggnad och figur att jag kan se gravid ut även när jag inte är det och till och med när jag är smal/normalviktig. Jag kan "blåsa ut" magen ganska rejält och har alltid kunnat även långt innan första graviditeten.
Men det är väl ditt andra barn? Jag kanske blir sådär vid en eventuell kommande graviditet
Min mage är dock alltid väldigt platt, förutom nu då. Ska bli spännande att se hur den blir efteråt