Bukefalos 28 år!

Magbilder!

image_54365a36e087c34e5080da85.jpg

Icke gravid till vänster och gravid v 31 till höger. ;)

img_2020_5448c870ddf2b30341e29e9d.jpg

v 30

img_2258_545763f5e087c324f74cec34.jpg

V 35. Bilden är tagen igår, endast 40 dagar kvar! :)
 
På mig syntes det också jättetidigt :D

Stor mage kan tyda på tvillingar också. Det kan bli en rolig överraskning på RUL :D

Haha!! Jag var in på UL idag! Och det visar bara 1 bäbis!! ;) Så det var ju skönt det i alla fall! Allt såg bra ut och nu kan man pusta ut ett tag!! :heart
 
Jag fick höra i början att det syntes så himla tidigt på mig och att det bara måste vara tvillingar.. Visade sig att jag var gravid vid sista mensen, jag var alltså tre veckor fel räknad! ;)
 
Här kommer min mage i v. 20 (går in i v. 22 imorgon och det känns som att den växt rejält sedan bilden är tagen).
a024698a-0688-4866-8db5-8e4348785f5b.jpg

Jag har också upplevt ett litet växtryck senaste sju-tio dagarna. Funderade först på om det var äter-allt-i-min-väg-pga-tentaperiod-mage men sånt som är tight från midjan och upp går på och byxor går att dra upp men inte knäppa, så det känns som att det är nedanför naveln det växer. :D
 
Jag fick höra i början att det syntes så himla tidigt på mig och att det bara måste vara tvillingar.. Visade sig att jag var gravid vid sista mensen, jag var alltså tre veckor fel räknad! ;)

OJ! Inte konstigt att magen blev stor fort då. Hittar ingen bild från tidigt i graviditeten ?
Ingen extremt stor bebis då som frodas där? ;)
 
OJ! Inte konstigt att magen blev stor fort då. Hittar ingen bild från tidigt i graviditeten ?
Ingen extremt stor bebis då som frodas där? ;)
Var dålig på att ta kort på magen i början tyvärr, de första "ordentliga" korten blev tagna i v 20.
På senaste UL så var bebis normalstor, så jag hoppas att det stämmer. ;)
 
Jag måste bara säga att ni är så himla fina allihop :love: Jag blir alldeles tårögd och tagen när jag ser en gravid kvinna för jag tycker att en gravid kvinna är bland det vackraste som finns :love: Jag vet att jag är skitlöjlig men så är det bara.

Men jag lovar, jag har aldrig någonsin frågat om jag får känna på en graviditetsmage och än mindre tagit mig friheter! Däremot har jag vid ett tillfälle bett en kompis öppna vinterjackan så att jag skulle få se hennes underbara graviditetsmage men hon tog det med ett garv så det var lugnt :laugh: Hade jag inte vetat att hon skulle ta det så så hade jag inte frågat heller men jag visste att hon mådde bra, att barnet var enormt efterlängtat (de hade försökt i 4 år) och att allt var bra med bebisen då de precis hade varit på RUL så då kunde jag med att fråga.

Stort grattis till er allihopa och stort lycka till!
 
Kul bild blev det iaf. :D

Jag väntar fortfarande på en bula, hittills ser jag bara ut att ha en food baby. :p

Min mage kom över en natt redan i vecka 13. Ena dagen syntes ingenting, andra dagen kunde jag glömma att ha byxor på mig... Som tur var hade jag berättat för kollegorna dagen innan ;)
 
Min mage kom över en natt redan i vecka 13. Ena dagen syntes ingenting, andra dagen kunde jag glömma att ha byxor på mig... Som tur var hade jag berättat för kollegorna dagen innan ;)

Byxorna har jag fått lägga på hyllan sedan några veckor, men jag ser som sagt mest bara småtjock ut än så länge (men jag är ju fem veckor efter dig). :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Knasibas
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 484
Senast: Sel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 726
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp