Bukefalos 28 år!

Magbilder!

@Honungshumlan Visst syns det att det är någonting där :)

Så här ser min mage ut i v 15, känner mig fortfarande mest tjock och uppblåst :)
Ångrar att jag inte tagit några kort tidigare, men det känns som att det hänt massor bara de senaste dagarna. Lever numera i mysbyxor och leggings på heltid!

 
img_5573_54856d39e087c368a8de6699.jpg


img_5566_54856d37ddf2b328d109d8d0.jpg



Vecka 29 idag! Så en fullgången vecka 28-mage kommer här :)
 
Jag kan faktiskt bidra med en bild! ^^
Fotade en igår när jag hittade en tröja som gick över hela magen. ;) Hade med tio plagg in i provhytten och försökte föreställa mig hur de skulle sitta utan en kula i v.38. ;)

10838842_826038700773234_647733125_n.jpg
 
3f76565362294ea22139e45d56bab5d53bd59f1c.jpeg

9c0ae7423e1f715d1a1151655cc526c2f11aaf2e.jpeg


Min mage i v 29+2 dvs början av v 30, taget idag, då har jag ändå korsett på mig som håller upp och in magen en del... Så funderar på hur jag kommer se ut om sisådär 8-9 veckor.
 

Åh, vilken behändig mage du har!
Min är i vägen hela tiden, den tar i diskbänken och skrivbordet och ibland råkar jag stänga bildörren på den :o
Och folk som kan ha sin mage som avlastningsbord har uppenbarligen inte lika galen bebis i magen som jag har, i går när jag testade karatesparkade hen en riktig fullträff, rakt på skålen med glass...
 
Åh, vilken behändig mage du har!
Min är i vägen hela tiden, den tar i diskbänken och skrivbordet och ibland råkar jag stänga bildörren på den :o
Och folk som kan ha sin mage som avlastningsbord har uppenbarligen inte lika galen bebis i magen som jag har, i går när jag testade karatesparkade hen en riktig fullträff, rakt på skålen med glass...

Ja, den är rätt behändig. :D Som sagt, jag är bred som en lagårdsdörr och det får jag äntligen nytta av. :p

När jag halvligger så blir även min mage i ganska bra höjd att ställa saker på, men även här tenderar det att komma en välriktad knuff underifrån. Häromdagen stökade ungen runt medan katten låg på magen, katten blev djupt förolämpad över att ha något som petade henne på tassarna och i magen. :D
 
10933707_10152689271572816_7158635091602631394_n_zpsqsd56oco.jpg

Första gången jag lägger upp en halvnaken bild på mig själv på internet går jag all in och gör det gravid i v 32 (31 om barnmorskan har rätt, men det tror jag inte) och tjock som en boll. Heja heja. Min sambo kallar mig numera Pomme. :o:D:love: (Äpplet)
 
@Tassetass och @Comatose
Alltså jag är nästan lika stor som er och i vecka 21! Visserligen tvillingar.... Har ju tyckt att jag inte är så stor:o Var ska det här sluta?!

Jag tror i och för sig inte att jag är så stor som jag kanske känner mig. Jag har en låååång överkropp och korta ben. Dåligt när jag ska rida dressyr, praktiskt när man ska vara på tjocken, visade det sig! :o Jag tror att bebben liksom har boat på höjden. (Och @Tassetass enligt egen uppgift på bredden, vilket verkar logiskt eftersom hon inte heller ser speciellt stor ut.)

Men jag KÄNNER MIG gigantiskt! :meh:
 
@Tassetass och @Comatose
Alltså jag är nästan lika stor som er och i vecka 21! Visserligen tvillingar.... Har ju tyckt att jag inte är så stor:o Var ska det här sluta?!

Om du har två och är halvvägs låter du inte så stor om jag tänker på andra tvillingmammor jag sett. :) Som Coma säger så bygger min bo rätt mycket på bredden, vilket syns när man tittar uppifrån; bulan är helt enkelt väldigt bred. :D
 
@Tassetass och @Comatose
Alltså jag är nästan lika stor som er och i vecka 21! Visserligen tvillingar.... Har ju tyckt att jag inte är så stor:o Var ska det här sluta?!

Det kan ju vara så att du ser väldigt elegant ut där i slutet. Eller så kan du bli som mig - långtradaren.

nxnJIi0ifKYbOtRSTR6lvr-lzceoEHL1DwTiGLpE4p5FOIiFaIoAnhh2S9FUWQnm3iqSguKuqT0=w1342-h547


2 dagar innan han föddes. Vid det laget var jag tvungen att ta sats för att lyckas vända mig i sängen :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: Knasibas
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: Milene
·
Gravid - 1år Idag har min lilla skatt börjat hasa sig fram på magen på golvet! Utveckling är ju fantastiskt roligt och spännande men det skapar ju...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 049
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp