Magbilder!

Syns ju faktiskt när jag ligger ner! :D När jag står upp döljer befintlig mage och lös hud att det bor någon där inne.

Foto%202014-10-14%2008%2001%2011.jpg

Hmm, i morse syntes det ingenting. Måste ha haft en ovanligt full blåsa eller tarm eller nåt sånt igår. :p
 
GUD vilken seg tråd - kryllar set inte av tjockisar här?? :D

Min mage i v 21:

*Länk raderad av moderatorn*
 
Senast ändrad av en moderator:
Här är en mage i v8. Jag tycker själv det syntes alldeles för fort,och jag fick gå ut med det tidigare än vad jag ville... Men, jaja!! :)
v8.jpg


Och så här såg det ut förra veckan, då i v15 :) Vet inte om det ändrats sig så mycket, men kläderna känns annorlunda nu!
23227_1413748574.jpg
 
@SandraM Jösses, jag tyckte att min mage blev stor fort. Hur såg du ut innan gravidteten? Tänker på ifall att magen växer för fort så lär du få extrakontrollen (varit så med båda mina). Sist nu låg det en 5 kg bebis i magen :crazy:
 
[QUOTvarjexzor, post: 16666278, member: 131859"]@SandraM Jösses, jag tyckte att min mage blev stor fort. Hur såg du ut innan gravidteten? Tänker på ifall att magen växer för fort så lär du få extrakontrollen (varit så med båda mina). Sist nu låg det en 5 kg bebis i magen :crazy:[/QUOTE]

Jag var ju inte smal innan, men hade inte mage på det viset!! Det är mitt andra barn, jag då kunde jag hålla det hemligt till v18 innan jag sa något på jobbet. Men nu fick jag berätta runt 8-9 för jag kunde inte dölja det i omklädningsrummet! :P

Jag vill ju inte ha någon jätte bäbis!! Så hoppas att det stannar och inte växer något speciellt sen på ett tag ;) Men jag är själv förvånad att det är sån stor skillnad från förra gången!
 
Här är en mage i v8. Jag tycker själv det syntes alldeles för fort,och jag fick gå ut med det tidigare än vad jag ville... Men, jaja!! :)
v8.jpg


Och så här såg det ut förra veckan, då i v15 :) Vet inte om det ändrats sig så mycket, men kläderna känns annorlunda nu!
23227_1413748574.jpg
På mig syntes det också jättetidigt :D

Stor mage kan tyda på tvillingar också. Det kan bli en rolig överraskning på RUL :D
 
Skräm inte upp er! ;) Hade väldigt stor mage fort o det är bara ett barn.

Tror vi alla får skylla på slappa magmuskler istället ;)
 

Liknande trådar

Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
9
· Visningar
432
Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Knasibas
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 521
Senast: Sel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 761
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp