Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

En liten snabbuppdat från mig bara.

Min v 17+3 mage, blivit flyttad en v från 21/11 till 27/11.
28335697.jpg

Vad fina magar ni har :D Nära för dig nu HeRomer!!

Min livmoder är nu en bit över blygbenet så jag har typ 2 magar :rofl: man känner livmodern sen går det lite innåt och på det hänger allt fläsk. Tror stenhårt på en tjej i magen den här gången, min hy är hur finnig som helst och magen är verkligen fläskig mot när jag vänta Rasmus, då växte den bara rakt fram och nu växer den åt alla håll å kanter.

Åh min mage växer superfram, jag har säkert en pojkpojk i magen! En busunge till :love:

Jag ska uppdatera med bilder snart, har massor av besök från Sverige och Amerikat så jag har fullt upp!

så är min mage åxå. rund och ut på sidorna. och hård!!! ska den vara så hård? känner kanten plättlätt och kan inte låta bli att vara där och fingra hela tiden... sambon har börjat säga till mig att jag ska låta bli och klämma på den stackars magen. :angel:
men jag kan inte låta blir, jag är superfascinerad! när jag trycker på översidan liten till höger, känner jag magen puta ut åt andra sidan. :love:

för fösta gången i mitt liv tycker jag om mig mage.

ska fota sen och uppdatera med bild.

Här kommer min fruktansvärt gigantiska mage igen då :D
v26+1

28348412.jpg

lever gör ödlan iallafall, igår när jag lade mig kändes det som att den försökte slå sin väg ut, med båe armar och ben. det gjorde inte ont eller så, utan det kändes bara som 1000 små tomtar som stt i min mage och dansade cancan:p
Hade god lust att tända lampan och se hur det såg ut men det tror jag inte min sovande kille har tyckt så värst mycket om, hehe!

Sån söt mage. Jätteenorm är den verkligen ;)

Precis en sån mage jag beställde, men den sizen hade jag nästan med en gång jag testade positivt (v. 6-7 nånting :rofl: )

Tycker den är jättefin!

Tack!

jag får frågan när jag ska ha, och de gissar på runt december. När jag säger oktober ser de ut såhär
:eek:

fast jag VILL ju ha en stor mage... fast efteråt kommer jag nog vara glad att jag inte blir så stor (om det inte smäller till snart) för de kanske år ner fort.(+ att jag kanske slipper alla bristningar som många i släkten har...)

:rofl:

Jag tror jag kände rörelse igår kväll men jag vågar inte vara säker, kände de på dagen oxå. Mamma sa att hon tidigt kände rörelse med 2a å 3e barnet. Har gått 14 veckor nu och min livmoder är oxå en bit ovanför blygdbenet nu :bump:

Hihi ja tänk om magen fortsätter att bara växa på högersidan :eek: Vad rolig jag kommer se ut!

Men då kan jag iaf bära Sam på vänsterhöften utan problem :D

Äh tänkte ju fota min vecka 24 mage men.... jämförelse med din så ser det ut som jag ska ha trillingar :D:p
Tror du kommer vara den nöjda av oss sen närmare oktober :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 234
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 785
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
855
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka