Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Gud så fin du är!!!!

Voltis: Jättehärlig kula! Jag vidhåller att det absolut är en liten tös där inne =)

//Julia

Tröjan är från H&M, jag älskar färgen! Hoppas jag kan ha den sen efteråt också.

Tack båda två, jag får väl försöka njuta lite mer trots att jag redan är så otymplig! Bollen är nämligen rätt så hård!

Hehe, jag är det nya experimentet om huruvida kvinnor ska vara gravida i 1½ år :devil:
Nä allvarligt så har jag "bara" 16 dagar kvar till bf :bump:Förslagsvis kan jag tänka mig att föda idag...fast det får jag inte för Johan så på söndag är en bra födadag *s* Jo, det är mitt femte barn föresten :)

Haha jag misstänkte det, har du lagt upp bilder här på andra graviditeter också? Härligt med fem, jag vill också ha massor! :bump:

Hehe tack! :D
Jo alltså alla säger det, jag tror det, har drömt det mm. Att det är en tjej alltså.
Så det kommer nog bli en kille ;)

Nej, min än så länge yngsta är 8 år gammal och jag hade inte hittat hit :) Det här är sladdisen som inte alls var inplanerad, men det är härligt med många barn, hela tiden nåt som händer *s*

Tobias fyllde 16 i april, Daniel fyllde 15 förra veckan, Viktor fyllde 12 i juni och Louise fyllde 8 i juli :)
Så iofs kan det vara bra att gå in i oktober så inte Daniel och Storm fyller samma månad *tänker positivt kring att gå tiden ut* :D

Jo det ska hon :) Hennes pappa har sagt i flera år att om han nån gång mot all förmodan skulle få en dotter till så ska hon heta Storm...gissa vad hans första fråga när fvpsvaret kom var? Inte om allt såg ok ut utan vilket kön *s* Jag hann knappt säga flicka klart innan han fick ur sig att "hon heter Storm" :)

Alltså du är så naturligt vacker och har sådan utstrålning + jättefin hårfärg ( hoppas hoppas hoppas Ella också fortsätter med sitt röda )..

Här haglar komplimangerna, tror jag ska lägga in bilder lite oftare :D Tack :love:

Hårfärgen är dock jättefejkad, även om jag själv alltid föredragit att vara röd! Det passar liksom hela min filur. Ja hoppas Ellas röda håller i sig, det är så fint! Vad har du själv för hårfärg?

Nåt annat tydligen, det var nämligen min första fråga också *s*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 254
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 822
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka