Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Äsch, det där är ju så olika!

Jag såg ut såhär i v 5 (då syntes det alltså inget)

Och såhär i v 17 (nog tusan syntes det!)

Min livmoder lutar bakåt dessutom, och då säger folk att det ska synas senare... på mig syntes det jättetidigt!

//Julia

Min mage oxå, fick nya bristningar i natt :cry: Trodde jag skulle klara mig på dom jag hade speciellt när bebisen är mindre än vad Rasmus var! Kliar som f*n gör det, tack och lov för babyolja och helosansalva :bow:

Jag hade inte en enda bristning innan denna graviditeten, nu upptäcker jag nya varje vecka på bilderna... Är det därför det kliar så förbannat på magen? Kanske ska ta och olja in magen nästa gång jag duschar då.

Premiär visning för "lilla" pojkmagen :laugh:
Vecka 22+5

30048040.jpg

16 dar? :eek:

när blev alla människr så jädra höggravida egentligen och vart tar tiden vägen??????????????

å några bristningar ser ja då inte till, skrev du inte att du hade fått det?

hur kan du inte spricka :eek:
snart är du i klass med Ameos mage:D

nä bara skojar, men det måste vara jobbigt att inte veta när det är dags väl? vad säger du när folk frågar? - eh, vet inte.. ?

Ja det är helskumt, 16 dagar, de är ju ingenting :eek:

Hela naveln är ju full av bristningar men det syns inte så bra på bilden. De här är en äldre bild så de här är de Rasmus lämna kvar. Så har syrran bidragit med några till.
29920715.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 239
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 801
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
861
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka