Bukefalos 28 år!

Magkatarr?

Zanza

Trådstartare
Finns det någon här som fått en rejäl magkatarr i samband med graviditet? Min dotter väntar sitt sjätte barn , är i vecka 12 och har riktigt ont i magen. Fick rådet av barnmorskan att prova Omeprahzol vilket inte hjälpt. Räcker att hon dricker vatten så får hon ont och varje kväll efter att hon ätit middag kommer smärtorna riktigt rejält och hon är mer eller mindre utslagen resten av kvällen. Igår var hon hos läkare på vc och han menade på att så är det att vara gravid och så skulle hon öka på Omeprazolen. Så här har dottern inte mått de andra graviditeterna och hon har mer eller mindre ont hela tiden. Frågan är om det är magkatarr eller om det kan vara något annat?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 315
Senast: gulakatten
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 640
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 341
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 735
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp