Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magnamn!

Vi pratar egentligen inte så mycket om det som är i magen, mer än när vi pratar med dottern om det. Då kallar vi den för bebisen eller för lillasyster eller lillebror eftersom vi inte vet vad det blir.

Här på Buke kallas den på vissa ställen för Mio - efter möbelvaruhuset pga alla "ommöbleringar" :angel: :rofl:

Klimpen. Visste inte sonens kön då.

Min pappa kallade den envist för hon, och lilla-och så mitt namn.

Vår heter Ernst, vet inte om det är en hon eller han och den kommer inte att heta Ernst även om det skulle vara en pojke.

"bebisen", "hon" eller Nova (vet att de är en flicka. och så ska hon heta när hon väl kommer ut)

jag har 3 barn o det blev inte riktigt som det va tänkt i 9månader....

1. Jessica i magen men när hon föddes var hon ingen Jessica utan en Erika

2. Elle i magen men det blev en Eddie

3. jonna i magen men det blev en oliver

jag tror många tänker ut namn men när den lille(a) kommer så blir det något helt annat.
jag trodde att alla mina 3 skulle va flickor men så fel jag hade.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 433
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 116
Senast: tomte
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 969
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka