Måla om/fondvägg

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Bubble
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 849

Bubble

Trådstartare
Tänkte måla om hemma. Är lite sugen på att göra någon typ av fondvägg på väggen till höger (med tavlan). Jag hade tänkt mig att måla eftersom jag är så dålig på att tapetsera :o

Är det någon som har tips på en färg som kan passa ihop med färgen som är på väggen nu? :)

Alternativt får jag väl måla alla väggar.

Men tar gärna emot lite ideer :D Det är lite dålig bild tyvärr men färgen är ljusbrun/beige.

bild_51122d25e087c367d30719b3.jpg

Sv: Måla om/fondvägg

Hemma hos mig går fägerna i olika beige/bruna nyanser med turkost till! :idea:
Men dagens EasyUp tapeter är det så enkelt att tapetsera att till och med jag klarar av det ;)

Sv: Måla om/fondvägg

Det är lätt att tapetsera, du behöver ju inte ens tapetsera vinklar eller hörn där.
En fototapet kanske?

aspen-forest.jpg

summer-birchwood.jpg

Om du prompt ska måla så tänker jag matt svart, matt vinröd eller (min personliga favorit) guld. Jag hade LÄTT kunnat tänka mig vita väggar och en fonvägg i guld :d
Beige/latte/sand måste ju vara det mest anonyma och mest tråkiga man kan välja som väggfärg.

Annars kanske liggande panel vore något?
Det är oerhört trendigt och det finns massor av alternativ när det gäller färg eftersom det går att måla ;)

Inspo från google:
https://www.google.se/search?q=ligg...86,d.bGE&fp=d5f7c70650af0969&biw=1249&bih=679

/Blåbäret - inte direkt den mest blygsamma och anonyma inredaren på Buke :angel:

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
328
Senast: Sar
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
796
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V