Unafraid
Trådstartare
Jag har köpt en stuga och har en del gamla möbler som får duga i början. Jag funderar lite på den här stolen (ber om ursäkt för världens sämsta bild som kommer i nästa inlägg). Helst skulle jag gjort den trären och behandlat men det kommer aldrig att hända. Hur ska jag måla den? Min stuga är ganska modern. Det finns två läskiga gamla dynor till, jag har kollat upp vad det kostar att nytillverka likadana och det är en absurd summa, så min tanke är att köpa något i ungefär rätt mått.
Vad ska jag välja för färg? Bifogar en bild på vardagsrummet så ni får en känsla för rummet. Blir nog en beige soffa och kuddar i samma färg om jag lyckas hitta det.
Tillägg, det kan vara någon äldre släkting som tillverkat den någon gång, men jag tror faktiskt inte det...
Vad ska jag välja för färg? Bifogar en bild på vardagsrummet så ni får en känsla för rummet. Blir nog en beige soffa och kuddar i samma färg om jag lyckas hitta det.
Tillägg, det kan vara någon äldre släkting som tillverkat den någon gång, men jag tror faktiskt inte det...