malmö int utställning

Milosari

Trådstartare
vilka ska dit? jag ska i alla fall vara där, på mitt livs första hundutställning någonsin! vad ska man inte missa?
 
Vi ska dit å ställa vårat lilla monster :D..jadu..där finns ju MASSOR att se...jag brukar en massa rasklubbars montrar osv. ..tar ett PAR timmar att gå där å titta :D
 
Tyvärrrrrrrrrrrrrrrrr ska vi inte dit...
Det är mässa i Stockholm som Svenska Hudterapeuternas Riksförbund ordnar.
Och det kan jag inte missa, ingår i skolan lixom.
Har man hund med sig brukar det vara fullt upp att hålla koll på den!
Har man inte det är det rätt kul och lugnt att gå och titta på olika raser och handla på den lilla "marknaden"!
Finns ofta erbjudanden.
 
Jag ska dit med min Jämte. Det är hans första stora utställning.
 
Jag kommer att tävla agility där. Du skall givetvis inte missa agilityn på lördagen :D :D. Är du där då så kom gärna och säg hej och ge min hund en godisbit! :p
 
Tyvärr inte :( Min valp är alldeles för ovan för sådant än så länge, annars hade jag gärna ställt henne där. Och det är för långt bort för att jag ska åka ner och titta bara..

Vi tränar som fan, men jag tror inte att hon kommer kunna ställas innan hon är äldre och har mognat på sig en hel del :(
 
Man tittar på smallhundarna på agilityn och när det dyker upp en liten vit och tan-färgad JR som är snabb, väldigt laddad och hoppar mycket långt, vid namn Ozzy så är det vi. Själv är jag kort, tjock och mörkhårig. :)
 
Jag ska dit! Hunden jag går ut med ska ställas ut så jag tänker heja på honom.
 
Vi ska ställa ut vår lilla Rottis på söndagen. Får hålla tummarna för honom och hoppas att det går lika bra som det gjorde i Hässleholm då vi blev 2:a bästa hanhund. :)
 
Det är en Parson Russel tik på 7mån...ett litet monster med andra ord :D
 

Liknande trådar

Mat Ska till Malmöfestivalen och även om det finns gott om festivalmat så kan det vara skönt att gå till något ställe där man får sitta ner...
Svar
4
· Visningar
376
Fritid Min syster ska springa midnattsloppet imorgon. Vet någon vilket är det bästa stället att stå och vilka tider man ska hålla sig till...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Petronilla
·
Hundavel & Ras Jag har ju en isländsk fårhund som är lite drygt ett år gammal. Tanken med honom var ju att ha honom som det han är - gårdshund...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 679
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp