Cafe med god sallad centralt i Malmö?

Islandshästryttare

Trådstartare
Ska till Malmöfestivalen och även om det finns gott om festivalmat så kan det vara skönt att gå till något ställe där man får sitta ner emellanåt. Holy Greens vet jag finns i Malmö men finns det fler ställen med goda sallader i centrala Malmö?
 
Ska till Malmöfestivalen och även om det finns gott om festivalmat så kan det vara skönt att gå till något ställe där man får sitta ner emellanåt. Holy Greens vet jag finns i Malmö men finns det fler ställen med goda sallader i centrala Malmö?

Beroende på vad du menar med centrala Malmö så finns det Gröna hörnan på Östra förstadsgatan 6, Go go grill & green på samma gata nr 46 och D&J sallad och fitnessbar på Drottninggatan 6B.
Jag är ingen salladsätare men mina kollegor brukar äta på dessa tre :)
 
Beroende på vad du menar med centrala Malmö så finns det Gröna hörnan på Östra förstadsgatan 6, Go go grill & green på samma gata nr 46 och D&J sallad och fitnessbar på Drottninggatan 6B.
Jag är ingen salladsätare men mina kollegor brukar äta på dessa tre :)

Tack för tipsen Gröna hörnan och Go green var absolut på rimligt gångavstånd från vårt hotell. DJ sallad ser också trevligt ut.
Salads and smoothies på skeppsbron har bra sallader. Fräscht, väl sammansatt och gott.
Tack för bra tips såg ut att vara goda sallader på hemsidan :)
Tackar för tipset!
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 535
Senast: Enya
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 517
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 248
Senast: Madalitso
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
66 67 68
Svar
1 358
· Visningar
44 917
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp