Målsättning 2015

Jag är rätt ny på det här med att tävla dressyr men nu tänker jag startar lite mer iaf.
Hästen blir 5 år nu och tanken är att komma ut och startar några LC och LB klasser. Kanske även LA till hösten/ vintern?
Just nu har han vila men när vi sätter igång igen gäller det att bygga upp styrkan och hitta formen. Framåtbjudningen är det inget fel på utan nu gäller det att får honom kvickare för förhållningarna och övergångar neråt.
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
2 199
Dressyr Nu börjar säsongen dra sig mot sitt slut och vinterträningen ta vid. Alltid kul att sammanfatta tävlingsåret och tänka framåt mot nya...
Svar
13
· Visningar
2 566
Senast: Maoam
·
Dressyr Jag undrar precis som rubriken frågar: Vad fokuserar du på under vinterträningen med din häst? Själv kommer jag att jobba otroligt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 039
Träning Nu har ni (kanske) chansen att göra reklam för "er" ras :D Så här är det. Jag kommer någon gång att köpa en ny/en till häst. Och jag har...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 534
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp