Mamma-ridbyxor!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 072
B

**BORTTAGEN**

Såg i ett reportage från någon mässa att det ska finnas ridbyxor i mamma-modell. Är det någon som vet var de finns att få tag i? Eller har erfarenhet... Är det bara gummisnodd i de vanliga brallorna som gäller när bebismagen börjar växa, eller?

jag tycker att d e rätt fantastiskt att klädtillverkarna ÄNTILIGEN har kommit på att tjejer som rider oxå blir med barn...

Jag ville bara säga att jag håller med dig!!! :) men det tog ju ett tag för dom... :(

joo...
kan man antaga att d e "gubbar" som sitter och bestämmer?? :confused:

Jag hade sådan tur att jag fick plats i ett par i stl 38 med mage(normalt 32-34) men jag funderade oxå över detta under den perioden..

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
232
Senast: Cattis_E
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka