Mammaridbyxor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ejn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 4 957
E

ejn

Någon som vet vart man kan få tag på mammaridbyxor/"gravidridbyxor"?
Jag har letat som en tok, har nu köpt ett par i några storlekar större men de är inte så bekväma för jag behöver mer plats för själva magen.

Sv: Mammaridbyxor?

Att du vågar rida när magen är så stor så att du behöver ha mammabyxor. Förlåt, förlåt...jag borde inte lägga mig i, men kunde inte låta bli.

Hälsning Maja

Stopek skrev:
Att du vågar rida när magen är så stor så att du behöver ha mammabyxor. Förlåt, förlåt...jag borde inte lägga mig i, men kunde inte låta bli.

Hälsning Maja

Om man resonerar så... då borde man ju inte ens köra bil så fort man fått lite mage... :crazy:

Jo men min mage är inte så jätte jätte stor. JAg vet inte hur ni har men jag vill ridbyxor som är väldigt tajta i vanliga fall. Därför räcker det nu med att min mage börjat puta lite grann för att jag inte ska få på mig de. Nä rman köper större storleker blir längden och bredden så stor till mina små korta ben.

Jo jag kommer att rida så länge det känns bra, har fått medhåll av min Barnmorska. Men hoppning och ut och "rejsa" gör jag inte. OCh jag skulle aldrig rida om jag inte litade på min häst.
Visst kan det hända saker men som någon skrev det är nog större risk varje gång man åker bil!

Tack för sidorna!

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 847
Senast: Murray
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?