Man förgrep sig sexuellt på får

Sv: Man förgrep sig sexuellt på får

Men fy! Inte nog med allt det här om att det är synd om djuret och sådär (såklart) men ett får! Det är inte som att de varken är särskilt renliga eller luktar något vidare gott... Sjuka människor som förgriper sig på djur i allmänhet.

Håller med .. just därför klicka jag inte på länken .. läste bara raden ovan , och det räcker !
Jag orkar liksom inte med :mad: .... vad är det för fel på "folk" ??

Och tar fram långpisken till dej , har även gott om sparade höbals-snören !

Men vad faaan!!! Vad är det med folk???
Stackars stackars lilla försvarslösa fåret :cry:

Tycker han borde dömas till likvärdigt straff.. Bind ihop hans ben (och armar) och våldta honom med stort trubbigt föremål..därefter kan häcksaxen komma väl till pass.. Kanske skära av vitala delar på mannen med en slö smörkniv..
Fyy..jag skäms nästan över det jag skriver..men blir så rysligt förbannad att jag koooookar!! Thank God att det är förbjudet med djursex i Sverige..danskarna borde ta efter.. (har läst något liknande fast med grisar..) Fast å andra sidan..även om vi har en lag som förbjuder, vem har koll på vad som verkligen sker i hemmen??
Nä.. nu får jag hoppa i plurret tror jag, så jag svalkar ner mig!

Nej det finns ännu inget generellt förbud. Bara om det kan visas att djuret åsamkats lidande.
PL

Jaha, då är det alltså kvar på ruta noll. Det är fritt att ha sex med ett djur så länge det inte blir synligt skadat för vem ska lyckas påvisa att ett djur verkligen lider av det annars??
Håller med nån annan som skrev, man blir bara så förbannad! Hur svårt ska det vara att få själva gärningen olaglig?!:confused:

Fattar inte att de kunde säga nej till lagförslaget! Nu finns det ju åxå forskning som visar (har ingen källa nånstans, bara läst i nån tidning...) att övergrepp på djur också kan ha en koppling till övergrepp på barn...Om det ligger nåt i det vet jag inte, men det låter logiskt...

Alltså, vad är det för fel på folk?!!! Blir så upprörd och ledsen av att läsa om sånt här :(

Måste vara en mycket sjuk man!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 231
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Betäckning 2024 - föl 2025