Bukefalos 28 år!

Man skrämde häst - misstänks för misshandel

Sv: Man skrämde häst - misstänks för misshandel

Hoppas han fälls för det också!! Det verkar ju inte handla om att han gjort det av misstag.
 
Sv: Man skrämde häst - misstänks för misshandel

Den här mannen har hållt på i många år o trackaserat ryttare, försökt även kört på dom med bil. En riktig psyko.
 
Sv: Man skrämde häst - misstänks för misshandel

Den här mannen har hållt på i många år o trackaserat ryttare, försökt även kört på dom med bil. En riktig psyko.

Jo, det är jättetrist... dessvärre finns dom överallt... Jag tycker man borde kunna skärpa lagen så det går att komma åt sådanahär personer. :crazy:
Jag vet en gubbe som medvetet gömmer sig i buskarna o hoppar fram ensat för att skrämma häst/ryttare för det är "hans" väg o där vill han kunna gå utan att möta häst... :o
Skulle man mot förmodan våga sig förbi OBSERVERA förbi inte genom hans gård så har han jagat ekipage därifrån med bössa :eek::mad:

Eller alla förare av diverse motordrivna fordon som medvetet (eller av okunskap..) skrämmer häst/ryttare :mad:

Fram med strängare straff så kanske dom börjar tänka efter före!
Det faktum att dom kan orsaka en dödsolycka verkar inte bekomma dom överhuvudtaget... :o:mad::confused:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När en kvinna var ute och red blev hennes häst skrämd av en lastbil som körde upp nära ekipaget i hög fart. Kvinnan har anmält händelsen...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I samband med en ridtur utanför skånska Kågeröd blev en häst skrämd av en eltråd som satts upp nära marken för att stoppa vildsvin...
2
Svar
37
· Visningar
2 401
Senast: Lutten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 560
Senast: Flixon
·
  • Artikel
Hästnyheter En kvinna i 55-årsåldern anmäler att hon har blivit omkörd av en för henne okänd motocrossförare när hon var ute och red i Rockneby...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp