JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Detta är hemskt. Varför angrep han honom? Var han häst hatare eller? Tycker det varit mycket sådant nu. En som blev skjuten också ju.
Va läbbigt...
öhhh??? verkar helt sjuk juh!
Hur knäpp fårå man bli egentligen. Hoppas att han får sota för det ordentligt!! Bus
Re: Gunnar
Vulken sjuk knäppgök!
Hästnyheter
(Gefle Dagblad) Räddningstjänsten fick under lördagen göra en utryckning till Kungsgården sedan en häst gått ner sig i ett kärr...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad) Storvik Ovansjö Ridklubb, STORK, har skrivit till kommunen om problemen det innebär att ridhuset i Kungsgården saknar...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad) Leif Hall var namnet även i söndagens Gävle horse show 1.50. Han var den enda ryttaren som red två hästar - han blev...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Högbo ridklubb tar hjälp av Peter Eriksson när det storsatsas på hoppningens elitserie för både ridhästar och ponnyer...
Lekstuga
Småbarn Vi har betydligt större yta på verandor än gräsmatta, så det hade nog inte varit några konstigheter. Det hade funnits gott om utrymme...
Midsommarblomster
1 minut sedan
Svar: 22
Visningar: 1 129
Barn
Semestra i Norrland
Fritid Har du tid så är Kungsleden mellan Abisko-Nikkaluokta en fantastisk tur och fjället är som vackrast på hösten plus att man slipper...
vilde
1 minut sedan
Septisk artrit
Hästvård Vad tråkigt med din!
Jag kommer inte riktigt ihåg detaljerna, men gick tillbaka och kollade och han skadade sig 17 oktober, fick komma...
Mirtai
27 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 1 733
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Kolla med förbundet han är godkänd i.
Freazer
41 minuter sedan
Svar: 81
Visningar: 6 411
Avel
Väderomslag=ont?
Hästvård Ta prov för fästingsjukdom är mitt tips. Jag köpte en häst som din en gång. Funderade på vad som var fel, åkte och utredde hästen...
Freazer
44 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 431
Vård