Manchester Ridbyxor!

Sv: Manchester Ridbyxor!

Victor Hugo har sådana, jättemjuka och supersköna...Vet dock inte om dom säljs längre :)

När jag köpte mina kostade dom 1250:-

pikeur!!! har tre par själv, helt underbara:love: . tror de kostar runt tusenlappen? (handlar oftast på rean för halva priset:D )

Ja! Där sa du nåt, man kan spana lite nu och vänta lite tills mellandagsrean:)

Pikeur och Victor Hugo vet jag har, även Eurostar.
Har själv Pikeur o VH ridbyxor (ej manchester dock), som jag har varit MKT nöjd med! Kostar kanske en slant, men de är helt klart värda pengarna! :bow: Eurostar ska ju också ha bra kvalitét på sina ridbyxor, men ja har själv ingen erfarenhet av dom.

Jag har ett par från Horka, billiga och bra. Jag avgudar dom:love:

Okej! :)
När brukar dom ha rea då? Har dom det i mellandagarna tro?
Dom har ju en del fint där :) , bra utbud osv. Till Häst tycker jag inte har så mycket som intresserar mig faktiskt, det är ibland man ser något men inte är det spec. mkt faktiskt... Häst & Hundsport ute vid Ekeby-Almby tyckte jag hade mkt bra utbud osv. till en början men sista två gångerna jag var där hittade jag nada..? :confused: kände mig tvungen att köpa nåt för köpandets skull nästan :p

Kaias i Östansjö tycker jag är bra, men det är verkligen så olika med vad de har inne tycker jag. Ena gången kan ja hitta massor - andra gången - inget!!

jag tycker granngården har rea lite när som helst... de har en halvapriset korg vid hästavdelningen:bump: !
jag bor i ekeby-almby och kan bara hålla med dig att sortimentet i den butiken varierar. (tror det är för att de är mycket ute på mässor och då tar hem i olika omgångar:confused: .)

Det blev ett par från Hööks, strechiga och sköna. Jag har en matchande fleccetröja därifrån oxå.:)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 350
Senast: Silje
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 430
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka