Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pikeur och Victor Hugo vet jag har, även Eurostar.
Har själv Pikeur o VH ridbyxor (ej manchester dock), som jag har varit MKT nöjd med! Kostar kanske en slant, men de är helt klart värda pengarna! Eurostar ska ju också ha bra kvalitét på sina ridbyxor, men ja har själv ingen erfarenhet av dom.
Okej!
När brukar dom ha rea då? Har dom det i mellandagarna tro?
Dom har ju en del fint där , bra utbud osv. Till Häst tycker jag inte har så mycket som intresserar mig faktiskt, det är ibland man ser något men inte är det spec. mkt faktiskt... Häst & Hundsport ute vid Ekeby-Almby tyckte jag hade mkt bra utbud osv. till en början men sista två gångerna jag var där hittade jag nada..? kände mig tvungen att köpa nåt för köpandets skull nästan
Kaias i Östansjö tycker jag är bra, men det är verkligen så olika med vad de har inne tycker jag. Ena gången kan ja hitta massor - andra gången - inget!!
jag tycker granngården har rea lite när som helst... de har en halvapriset korg vid hästavdelningen !
jag bor i ekeby-almby och kan bara hålla med dig att sortimentet i den butiken varierar. (tror det är för att de är mycket ute på mässor och då tar hem i olika omgångar .)