Manchesterridbyxor

Dravena

Trådstartare
Från Börj*s, någon som har erfarenhet av dem? Tänkte köpa nya ridbyxor till våren och är lite sugen på att skaffa ett par i manchester. Har ingen erfarenhet av kläder från just Börj*s, antar att risken är att man får vad man betalar för?

Kan tillägga att jag rider två dagar i veckan och byxorna ska tåla vanligt stallarbete och ridning ute i skog och mark med mycket hängande grenar och dylikt.

Sv: Manchesterridbyxor

Kan säga så här. Du kan lika gärna göra byxor av allt överblivet julpapper, blir nog lika sköna...... :crazy:

De är sköna tycker jag, men kvaliten på skoningen (om vi pratar om samma, de jag har är helskodda?) är ungefär som papper. Efter tre månader får de kasseras för att det nötts hål i dem. Men manchestern håller och de är sköna (OM vi pratar om samma, ett par r sen jag köpte mina?)

Jag har köpt ett par "vanliga" Dominobyxor med knäskoning, och de är jättesköna. Verkar hållbara också, faktiskt.

Tyvärr blev de noppiga mellan benen direkt, men det har nog mycket med min anatomi att göra... :angel:

De som finns i katalogen är bara knäskodda, men jag skulle tro att det är samma kvalitet på skoningen.

Det är så svårt att säga, alla är ju olika byggda så endel passar de på å andra inte.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 443
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 863
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Jag funderar skarpt på att skaffa mig en till hund kanske om ett år. Jag har några raser i åtanke, men tycker det är super svårt...
Svar
14
· Visningar
1 575
Senast: Tonto
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur