människobajs och sommarstuga

wtf

Trådstartare
jag är jävla arg nu!! :mad:
åkte upp till stugan med hundarna i det fina vädret, tänkte ta en mysig promenad med glada hundar som hoppar runt..
men det hela slutar i kaos!

först försvinner den ena ner under en gran och slår dövörat till, tänker att det var ju fan.. övar lite på inkallningar och vänder tillbaka till stugan när den andra hunden också försvinner under en gran med dövörat!
ser att han äter nåt och då börjar jag springa mot honom, där under granen låg det BAJS!!!! :eek::mad: min hund hade bajs runt hela munnen dessutom :eek:

Pratade med mamma och pappa och båda sa att det var en uteliggare som härjade där.. :grin:
vi vet vem han är och han är en äldre gubbe som är både missbrukare och kriminell.
det finns 4 sommarstugor där varav 3 har hund och barn, så han är INTE välkommen att skita i "våran" skog.

vi ska prata med honom om/när vi ser honom och tala om att det inte är ok.. men jag undrar om man kan anmäla honom för nånting? det ligger fan skit under varenda gran!!
vi ska sätta upp skyltar nere vid stugorna också, funderar på att sätta en på varje träd ockå *mutter* FY FAN vad jag är äcklad och ARG!!!

berätta era värsta bajshistorier nu så att jag inte känner mig så ensam :p

Sv: människobajs och sommarstuga

Jag har inga bajshistorier, men min lilla fina eleganta och sofistikerade :grin: italienska vinthund mumsade en gång i sig en människospya. :crazy: En riktigt präktig fyllespya var det.

Uäää! Jag mår illa bara jag tänker tillbaka på det.

men uuuuh! jag vet inte vilket som är värst :rofl:
ibland vill man bara sy igen truten på sina telingar.... uuugh

Usch, fy! Stackare! :crazy:

Jag bävar för den dagen, när min hund gör ett sådant fynd. Det kunde blivit idag, men jag hade tur. Här i "vår" skog så håller de på och avverkar massa träd och idag när vi gick en av våra vanliga stigar, vad ser vi då om inte två högar med bajs och toapapper! :eek: :crazy: Som tur var missade hunden dem.

Alltså, det fanns en camping i närheten där de säkert kunde lånat toaletter, eller de kunde åtminstone täckt över med en sten eller något. :mad:

Finns värre saker än att komma på sin hund med skit runt nosen och dasspapper i mungipan... Och det är att behöva torka upp det från vardagsrumsgolvet när hundkräket börjar kaskadspy halv tolv på kvällen en vardag...!! :crazy::crazy::crazy:

Loka käkade människobajs på stranden för två veckor sen... Mysigt...

Fast jag bodde inte så långt från en återvinningsstation och nån gång om året händer det att hon smyger dit och det hon plockar där är allt annat än fräscht!

Tusen gånger usch! :eek:
Varför har man hundar egentligen kan man undra? Men vad gör man inte. :love:

Ja det var preciiis den känslan (:love:) jag hade när jag stod och skurade med ena handen, höll för näsan med den andra och hör hunden hulka bakom ryggen på mig...

Not... :p

Då var hon jäääävligt billig....

Min gamla carinterrier rullade sig i härligheten av mänsklig avföring, luktade mumsigt hela vägen hem i bilen, not !

Åh än en gång tackar jag min lyckliga stjärna för att min lilla gris inte gillar bajs öht :p *skryt/mallig*

Jag har inga bajshistorier, men min lilla fina eleganta och sofistikerade :grin: italienska vinthund mumsade en gång i sig en människospya. :crazy: En riktigt präktig fyllespya var det.

Uäää! Jag mår illa bara jag tänker tillbaka på det.

Helt OT, men din hund är så bedårande.
Försökte skicka ett PM men din brevlåda är full.

du och grisen har inte lust att starta en bajsdetox skola? :p här äts det skit för fulla makaroner, allt skit som går att hitta!! nu är tintin dålig i magen också hahaha.. :(

Måhända det är äckligt när en hund käkar skit...men vart i jösse namn ska en bostadslös människa få göra sina behov då ? Hundskit plockar knappast någon upp när det hamnar i skogen.

Nä, lär istället hunden låta bli skit eller ha den kopplad om det nu är så vidrigt (jag vet, jag har haft en hund med förkärlek för människorskit förut)...men gnäll inte på människan som inte ens har en eget hem och egen toalett.

Förstår hur du tänker men samtidigt kan jag förstå att det inte är så uppskattat för sommarstugeägarna. Spec inte om man har barn också

Den som bor och bajsar i skogen tänker nog knappast en tanke på att hundar sen ska springa och äta/rulla sig i deras avföring...!:grin: Men lik förbenat är det bland det värsta jag vet - när min hund kommer farande med ett lyckligt flin i ansiktet och munnen gulbrun av människobajs! LUKTEN!!! Hur länge ska man vänta innan man vill pussa sin jycke igen?!? För att inte tala om hur svårt det är att få bort stanken ur pälsen sen dom rullat sig i härligheten... Jag kan rekommendera grönsåpa!
Uteliggaren må vara förlåten, han begriper/kan nog inte annat. Men alla andra, som glatt skiter längs stigar och vid strandkanter, torkar sig med medtaget toapapper - och sen bara lämnar högen där den landade! Man KAN gräva ner skiten och lägga en sten över! Tack!!

Den bostadslöse kanske kan gräva sig en grop och täcka över sin avföring kanske ?

men skogen är ju stor och han är INTE förlåten för att han sätter sig och skiter vid våra sommarstugor! jag hade inte sagt så mycket om han hade skitit där folk normalt sett inte vistas, men så jävla dum kan han omöjligt vara att han inte fattar att hus = människor! :mad:
vi har fått tillstånd att sätta upp en vägbom nu, så nu kommer han aldrig mer kunna bo där på sjötomt med sin husbil.

jag är det var en uteliggare som härjade där.. :grin:
vi vet vem han är och han är en äldre gubbe som är både missbrukare och kriminell.
det finns 4 sommarstugor där varav 3 har hund och barn, så han är INTE välkommen att skita i "våran" skog.
Hört talas om allemansrätten?
men skogen är ju stor och han är INTE förlåten för att han sätter sig och skiter vid våra sommarstugor! jag hade inte sagt så mycket om han hade skitit där folk normalt sett inte vistas, men så jävla dum kan han omöjligt vara att han inte fattar att hus = människor! :mad:
vi har fått tillstånd att sätta upp en vägbom nu, så nu kommer han aldrig mer kunna bo där på sjötomt med sin husbil.

En del anser sig tydligen vara mera värda än andra, länge sedan jag stötte på en så nedlåtande attityd mot sina medmänniskor.
:mad: Kräks!:mad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 136
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Jag har en jättetrevlig 14månader hanhund som följer mig dygnet runt hemmavid som på jobbet och vi har aldrig haft några problem utan...
Svar
14
· Visningar
1 863
Övr. Hund Är så förbannad så jag vet i fan vart jag ska ta vägen! Pratade nyss i telefon med en gammal sk uppfödar eh, kollega. Jag har fått...
Svar
10
· Visningar
1 209
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag spyr, har redan kräkts 3ggr. Helt ärligt alltså, jag vill för tillfället inte se eller kännas vid hundkräket!:mad::devil... 2
Svar
30
· Visningar
2 744
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka