människobajs och sommarstuga

Sv: människobajs och sommarstuga

Jag är inte särskilt äckelmagad men när min ena hund hittade ett halvt grishuvud som inte varit fräscht på mycket länge , åt av det och spyr upp det inne på vardagsrumsmattan då var det mycket nära att jag spydde.Det luktade något så vidrigt , så det kan jag säga att människobajs hade inte varit i närheten av denna stank!

Hahaha vår ena hund (av fem) har dock lyckats gör det till något positivt. Eller ja så positivt bajs ätande nu kan bli:p
Vi har en stor inhägnad trädgård där hundarna får springa lite som dem vill och såklart blir det ju en hel del hundbajs där med. Men det löser alltså vår ena hund (Laika) med att äta upp det. Så snabbt någon sätter sig ned och skiter står hon där bakom och väntar på att få äta upp den nylagda tollen. Kvittar vad vi gör så älskar hon att äta bajs:cool:

När vi hade egen gård så var alltid dem två äldsta hundarna med i stallet. Den stora (dobis/collie) låg alltid i en hörna av boxen i halmen och snarkade:love: och den lilla (dansk/svensk gårdshund) stod och försökte fånga hästen bajs i luften när jag stod och mockade. Slängde jag bajsen från grepen till skottkärran (bekvämare än att gå till skottkärran varje gång:angel:) så hoppade hon upp och tog sej en tugga. Usch alltså! Så jädrans äckligt:crazy:

jag anser mig inte vara värd mer än nån annan, jag tycker dock att man ska visa respekt mot sina medmänniskor och ser det som en självklarhet att man inte slänger varken sopor eller bajs hur man vill runt i kring sig.
fastän att han inte har ett hus eller rinnande vatten så borde han kunna plocka upp efter sig!

jag tycker att det är respektlöst att förstöra för folk så att dom varken kan ha hundar eller barn lösa! kräks på dej själv du :mad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 145
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Jag har en jättetrevlig 14månader hanhund som följer mig dygnet runt hemmavid som på jobbet och vi har aldrig haft några problem utan...
Svar
14
· Visningar
1 863
Övr. Hund Är så förbannad så jag vet i fan vart jag ska ta vägen! Pratade nyss i telefon med en gammal sk uppfödar eh, kollega. Jag har fått...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag spyr, har redan kräkts 3ggr. Helt ärligt alltså, jag vill för tillfället inte se eller kännas vid hundkräket!:mad::devil... 2
Svar
30
· Visningar
2 744
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka