Sv: Mantorp!

Jag har kört på mantorp. det är sjuuuukt kul ;D
 
Sv: Mantorp!

jag har ridit där i år. tog fälttävlans märket där. vi red inte i skogen för det var blött och så men det har nog torkat upp nu. annars var det fint.
 
Sv: Mantorp!

de e en fin bana som mest går i skogen på sandig mark!

ska bli skitkul där!!!!
 
Sv: Mantorp!

jag tävlade debutant på mantorp för ett år sedan då var banan relativt snäll. eller om man säger så var vissa hinder väldigt snälla, sen är nackdelen att vissa andra känndes ganska stora för 'att det var så stor skillnad mellan hindrena. Åkebro hade en "jämnare" bana om man ser storleksmässigt på hindrena. Men det är absolut inget problem att klara en debutant på mantorp!
jag har dock en mycket stor häst så man fick hålla in benen ordentligt så man inte slog i dem i träden :)
Jag tog fälttävlanskortet där oxå men då var hindrena betydligt mindre än på tävlingen.
 
Sv: Mantorp!

mm de va den....men inte vattnet!

de e sjukt äckligt....en gräsmatta med en fyrkant me brunt gegg typ.....blä tyckte min häst....

men ja tycker de e roligt att banan går mest i skogen....inte så kul för publiken kanske, men desto roligare å rida!
 
Sv: Mantorp!

Ja har tränat där o tagit FT märket där...
Tyckte om hindrena! Fast min pålla va ju inte nån superhäst så vi fastnade mitt i en oxer.. :p :angel:

Men för övrigt tycker ja det ä'r trevligt att hoppa där..
 
Sv: Mantorp!

jag ska va med nästa helg och undrar om det är nån trappa(i sånna fall upp eller ned?) med i debutanten(stor häst) i mantorp?
 
Sv: Mantorp!

hur de e i år vet ja inte, men förra året var det ingen trappa i debutanten, inte upphopp eller nedhopp heller
 
Sv: Mantorp!

okej tack! det ska bli spännande det är min första ft...
 
Sv: Mantorp!

jamen de blir säkert bra!
vi kanske ses där.....pm:a om du vill att ja ska ge mej tillkänna!
 
Sv: Mantorp!

Läste i tråden och tänkte att vadå tävling om 2½ vecka? Vi har snö här hur ska de klara det... :confused:

Tog ett tag innan jag insåg att tråden var postat i April förra året:D .
 
Sv: Mantorp!

LitenIsa skrev:
Läste i tråden och tänkte att vadå tävling om 2½ vecka? Vi har snö här hur ska de klara det... :confused:

Tog ett tag innan jag insåg att tråden var postat i April förra året:D .

Ja jag tänkte det samma.
Jag menar, det är snöstorm här idag, och 20 cm snö. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blev en Göteborgsryttare som vann högsta klassen, en 1.45-hoppning, på Mantorp Hästsportförenings tävlingar den här helgen.
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För några veckor sedan konstaterades några fall av EHV-1, den neurologiska dödliga formen, i Mantorp. Nu går smittskyddsarbetet in i...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hur är smittrisken för hästar som tävlade i Mantorp förra veckan och vad gäller om de som tävlade där anmäler sig till en ny tävling? Nu...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En travhäst har dött på Mantorp efter att smittas av EHV-1. Ytterligare en häst är smittad. – Vi tror inte att att det spridit sig...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp