mapp-problem

jos

Trådstartare
håller på att sortera massa filer på min dator, men varje gång jag gjort en ändring (skapat ny mapp, bytt namn, flyttat fil osv) måste jag uppdatera för att ändringen ska synas. vad är det som är fel, hur åtgärdar jag det?

Sv: mapp-problem

Till att börja med: Har du ett tvådelat explorer-fönster med mappar på vänstersidan och innehållet i markerad mapp på högersidan? Eller bara mappar och filer i ett enda fönster med kanske någon slags meny till vänster? Eller ser det ut på något helt annat sätt?

Sv: mapp-problem

Det låter lite skumt. Har ingen idé just nu i alla fall. Återkommer om jag kommer på nåt.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
731
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 375
Senast: qitis
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 964
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 593
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka