Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stå i en mapp där ni valt visa som detaljerad lista, sedan går ni upp i "verktygsmenyn" och väljer "Mappalternativ". I den menyn så väljer ni fliken "Visning". Överst där kan man sedan välja att använda det aktuella visningsläget i alla mappar.
Fast jag tycker inte att det där funkar. Jag tycker den lever sitt eget liv ändå! Men nu för tiden har jag lärt mig att uppskatta även de andra visningslägena vid vissa tillfällen.
Nä, håller med, ibland kan det byta till nått annat helt plötsligt . Men man har ju en grund iallafall och det går snabbt att ändra tillbaka enstaka mappar
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Kläder & Bli fin
Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...