Margarin !

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Karlssonanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 926
Sv: Margarin !

Visst kan man skratta men det här skall ju faktiskt vara en seriös länk...eller :confused: Det finns ju en massa småungar som läser detta och som förmodligen slukar det mesta urskiljningslöst...
Tänk er själva när de går löst på ridskolans nyinköpta märkesadel med margarin :eek:

Karlssonanna

tack för tipset, jag provade på alla sadlarna igår och det blev helt underbart bra, det bästa jag provat någon gång :rofl: :rofl:

elis som känner sig så här :devil: :devil: :devil:

Margarin kanske är lite i värsta laget för mig, men ajg brukar ofta använda matolja av något slag när jag smörjer läder! Fungerar utmärkt! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 422
Senast: Efwa
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
765
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka