Mark Todd Schabrak

Mogge

Trådstartare
Någon här som har ett sådant? Har tänkt köpa men undrar över passformen , krymper dom i tvätten ? Och håller dom färgen efter tvätt? Tacksam för svar innan jag köper ett.:confused:

Sv: Mark Todd Schabrak

Min syster köpte ett i skandinavium, har dock inte provat det än. Men det är såååå snyggt!:love: Beige med vit "rep"-passpoal och lite mörkare beige kantband.
Ser iaf ut att vara ganska bra passforn, det är ju lite uppsvängt vid manken och så

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: ako
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka