Märka saker av glas

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Bufera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 583

Bufera

Trådstartare
Hej

Vi behöver märka ting av glas på jobbet, tex saftkannor och salladsskålar.
Men med vad?
Naglack - försvann första diskningen
Permanentpenna - höll 2 rundor

Det stora problem är att vår diskmaskin blir väldigt varm, vi får inte handdiska.

Så vad ska vi använda?

Hej

Vi behöver märka ting av glas på jobbet, tex saftkannor och salladsskålar.
Men med vad?
Naglack - försvann första diskningen
Permanentpenna - höll 2 rundor

Det stora problem är att vår diskmaskin blir väldigt varm, vi får inte handdiska.

Så vad ska vi använda?
Dymoetiketter brukar klara av väldigt många diskningar i maskin. Har märkt upp flera matlådor med dymoetikett och de syns och sitter fortfarande kvar.

Såna där namnlappar till barnkläder ska kunna diskas, kanske inte alla märken men har för mig att jag läst det på någon. Inte provat själv dock.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 853
Senast: Squie
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 622
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 205
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka