Markägare?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare mars
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 828
Kan man söka/hitta vem som äger en bit mark på nätet? Vilken sida isf?

Jag har till och från snokat reda på ägare till mark för att kunna fråga om lov att få spåra på fälten. Jag började med att leta reda på fastighetskartan för att få fram fastighetsbeteckningen. Den hittar jag ofta på kommunens sida. Därefter har jag ringt lantmäteriet och där har de tagit fram ägaruppgifter.

Jag har till och från snokat reda på ägare till mark för att kunna fråga om lov att få spåra på fälten. Jag började med att leta reda på fastighetskartan för att få fram fastighetsbeteckningen. Den hittar jag ofta på kommunens sida. Därefter har jag ringt lantmäteriet och där har de tagit fram ägaruppgifter.
Har man bara en adress så kan man få fram fastighetsbeteckning smidigt på Metria på nätet (eller googla ”fastighetsök för alla”). Men det är ju inte alltid det finns det.

Liknande trådar

Fordon Vi ska köpa nyare bil för att kunna dra 2000 kg (två hästar) och funderar på en Subaru Forester 2.0 automat årsmodell 2014 som har gått...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: CaisaCax
·
IT & mobiler Finns det sådana lampor att hitta och isf var? Lampan ligger på ett linjerar block för breddreferens. På lampan är det märkt 24v 2w.
Svar
4
· Visningar
315
Senast: sjoberga
·
Hundhälsa Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål?? Sitter och söker på nätet, men...
Svar
13
· Visningar
965
Senast: kamomillo
·
Juridik & Ekonomi Läser på kommunens sida att det kostar 30-60 kr/kvm att arrendera mark för bete el odling. Vet inte om jag är korkad men skulle det...
Svar
12
· Visningar
664
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka