Marshall Acton BT

pepp

Trådstartare
Har problem med min högtalare! Sen jag var på en fest i lördags natt och försökte koppla upp mig till deras högtalare, så vill inte min telefon synka med min egen högtalare.

Bluetoothknappen på högtalaren bara blinkar.
Telefonen går bra att koppla till hörlurar och datorn hittar inte högtalaren heller...

Vad tusan gör jag?

(Gäller iPhone iaf)
Avinstallera högtalaren från listan över "mina enheter", tryck på bluetoothknappen på högtalaren igen och ominstallera kontakten dem emellan.
Ibland har jag även haft bekymmer att någon annan handenhet "hunnit före" att ansluta (jävla ipad.... ;) ), då hjälper det att stänga av Bluetooth på den "felande" enheten.

(Gäller iPhone iaf)
Avinstallera högtalaren från listan över "mina enheter", tryck på bluetoothknappen på högtalaren igen och ominstallera kontakten dem emellan.
Ibland har jag även haft bekymmer att någon annan handenhet "hunnit före" att ansluta (jävla ipad.... ;) ), då hjälper det att stänga av Bluetooth på den "felande" enheten.

Problemet är att högtalaren inte ens finns med som enhet på bluetoothlistan :( så finns inget att ta bort..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 513
Senast: Mia_R
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 343
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 129
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka