Marsipanhäst

Sv: Marsipanhäst

Vi har i alla fall.Och dom flesta som jobbar med marsipan är ena jäklar på att göra saker om det inte finns formar,du kan inte tänka dig vad folk beställer på tårtor och annat :D

Det kan också finnas på en godis/choklad butik.(menar en sådan som säljer praliner tex)

551.jpg

Jag visste inte ens att det fanns! Men hittade den här samt beskrivning här
http://www.kalasdags.se/blogs/kalasbagerskan/index.htm?tag=144

Vi har i alla fall.Och dom flesta som jobbar med marsipan är ena jäklar på att göra saker om det inte finns formar,du kan inte tänka dig vad folk beställer på tårtor och annat :D

Det kan också finnas på en godis/choklad butik.(menar en sådan som säljer praliner tex)
ok. Vi har ju ett hovkonditori här i stan. Borde inte dom klara av att göra en häst? Hovarna åtminstonde

;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Sååå … har fått det en gång tidigare via regionen men nu kräver de att man tar antihormoner först. En av dem får inte tas av kvinnor...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Rosett
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·
Tjatter Hjälp mig buke! Ni vet sån där gummisprut-grej som man får med tex när man köper öronrengöring? Vad heter den? Jag har en blå hemma men...
Svar
16
· Visningar
584
Senast: Sel
·
Tjatter Funderar på att ge bort sjöapor i julklapp till ett gäng barn i jul. Är det någon här som har erfarenhet av dem? Tycker barnen de är...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka