JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Hida
Startdatum
Startdatum
5 Dec 2003
Svar
Svar
47
Visningar
Visningar
3 337
Bukefalos 30 år!
mina hette maja och våfflan
Torsten ser då alla fall inte ut som nån torsk
Han är jättesöt
det var skönt att höra.
för torskar är inte söta
Inte speciellt va?
Jag har läst den.. Fick den av mamma i julklapp när mitt marsvin hade dött. Den är jättefin och jag kan grina flera timmar när jag läst den
du vet väll att din nya gris måste ha en kompis...?
marsvin är flockdjur och vill ha nån att prata, gosa och busa med
Flyga med marsvin?
Däggdjur Är i tankarna att vi ska skaffa oss marsvin. Har själv haft marsvin i uppväxten och älskar dom små puffarna :love:
Men om vi gör detta...
Startad av Tilly_85
6 Nov 2025
Svar: 7
Visningar: 1 109
Djur
Skaffa marsvin? Tips och råd önskas!
Övr. Djur Hej på er! Är nu inne på om inte två marsvin vore roligt och att ha som sällskap i lägenhet! Några frågor kommer här;
- Två honor...
Startad av AbsolutEnsam
27 Maj 2025
Svar: 7
Visningar: 1 283
Djur
Var hittar man en hamster?
Övr. Djur ... om man inte vill köpa från en djurbutik? :)
Pratade med bror idag som meddelade att brorsdottern är på gång att köpa sig en hamster...
Startad av Sel
19 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 1 120
Djur
Den perfekta appen för djurskötsel
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Startad av Lyan
30 Apr 2025
Svar: 13
Visningar: 680
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Idag är en bra dag, för det är en ponnydag!
Tänkte fara dit nu på förmiddagen då jag ska träffa mamma för lunch på Ikea sedan.
parellikusken
7 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle Och @QueenLilith
Det är just sådant jag innefattar i att hitta på regler. Att rätt upp och ner föreslå att en, visserligen...
Palermo
14 minuter sedan
Tjockistråden 5
Kropp & Själ Vet inte om det räknas som non-scale victory eller strenght-victory eller kanske bägge, men jag tog mig upp och ner för "trappstegen" på...
cewe
19 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 74 150
Allmänt