Bukefalos 28 år!

Marsvinsstängsel

S

soffeloffan

Nu är jag trött på mina små krabater ..
Min äldsta hanne kissar överallt när han är ute och motionerar på golvet! Inte så trevligt när han kissar vid lister och annat. Speciellt under sängen ska han kissa allra mest, och man är ju inte så smidig att man vill krypa under sängen 2 gånger per dag! :p

Kan man köpa nått galler nånstans som inte är så högt, eller nått man kan knipsa av med tång som man kan sätta runt sängen , elle bilda en liten hage till dom?

Och dessutom är jag tacksam för svar om det gäller hannens rumsrenhet :D
 
Sv: Marsvinsstängsel

Jag har dubbla uppsättningar av kompostgaller med lakan under som mina marsvin får springa i under dagen.

Det fungerar jättebra för mig iaf :)
 
Sv: Marsvinsstängsel

Ja just det! Kompostgaller :angel:
Att jag inte tänkt på det ...
 
Sv: Marsvinsstängsel

Gallerhyllor från kylskåp (kolla närmsta soptipp... ;)) eller från garderober (ikea).
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Rie
·
Hundhälsa I hushållet finns en tax som i dagsläget är 9 månader. Han är stereotypen för rasen, energisk och envis. Valptiden har gått bra...
Svar
6
· Visningar
1 679
Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 191
Senast: Satis
·
A
Övr. Hund Äger en 10 månaders boxer hane , underbar i psyket :laugh: MEN nu har jag fått ett stort problem som jag är själv har fått fram, är...
Svar
18
· Visningar
1 719
Senast: Anneli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp