Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ett fullvuxet marsvin ska väga ca 1 kg. Sen är det olika hur benstommen är osv. Mina 3 vuxna honor ligger mellan 800-1000 gram.
Ja saltsten kan bilda är det urinsten eller njursten, minns inte vad just nu, väldigt lätt hos marsvin samtidigt som det är helt onödigt tillskott, enda nytta den gör är att marsvinen har något att gnaga på. Jag föreslår du slänger din saltsten och slänger in en kvist från t ex fruktträd eller björk istället.
Det är mååånga fel djuraffärspersonal gör då dom ofta inte är utbildade på dom olika djuren!
Hittar du en djuraffär som är måna om djuren och deras hälsa i butiken och dessutom för vidare korrekt information ska du i största möjliga mån stödja denna för dom är så få att vi måste vara rädda om dom.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Korthårs collie låter som det passa bra in i dett liv och de jag träffat har varit trevliga. Det nog lättare att hitta en bra sådan än...