Masked Singer 2024

Och jag tänker lite tvärtom, Pernilla är ingen deltagare utan de spelar på oss och någon denna veckan är Schyffert 😁 Det vore så kul 😅 men jag har inte ens i teorin någon bra förklaring till vem han skulle vara av denna veckans deltagare
 
Ja. Startade i efterhand dock så här har precis väckarklockan sjungit.

Min första tanke var Irma Lehtosalo men efter sista ledtråden känns Jonas Gardell rätt sannolikt, lät som hans röstmelodi när den pratade också. Men känns nästan för enkelt. 😅
Jag har sett första avsnittet nu och hade precis samma funderingar
 
Den första "läckta listan" på flashback visade sig inte stämma. Frågan är, har det kommit någon ny läcka, eller har de lyckqats hålla det hemligt i år?
 
Jag är möjligen sämst på att gissa, men jag får för mig att skelettet kan vara Linda Lampenius. Fråga mig inte varför bara... :laugh:
 
Ufot borde vara Brynolf of Ljung? Uppträtt på gatorna = deras program street magic, mycket trollerireferenser generellt och Edward af Sillén var involverad i deras show stalker (vilket jag tänker att det där klippet med GW var referens till).

När det gäller discokulan tror jag den som gissade på Jessica Almenäs har rätt. Väldigt mycket som stämmer in där, eftersom hon började som travreporter, bevakat OS och nu är programledare för diverse annat.
 
Ufot borde vara Brynolf of Ljung? Uppträtt på gatorna = deras program street magic, mycket trollerireferenser generellt och Edward af Sillén var involverad i deras show stalker (vilket jag tänker att det där klippet med GW var referens till).

När det gäller discokulan tror jag den som gissade på Jessica Almenäs har rätt. Väldigt mycket som stämmer in där, eftersom hon började som travreporter, bevakat OS och nu är programledare för diverse annat.
Det lät verkligen som Jessica på sista sången också.
 
Kameleonten nämnde ”jag kommer och kommer igen” och ”djävul på vägen” - Veronica Maggio? Men det låter inte som hon riktigt…sen var en kommentar ”jag är lyckligare nu” och det är väl Linnea Henriksson? Maken tror fortfarande på Ellen Krauss. 😊
 
Kameleonten nämnde ”jag kommer och kommer igen” och ”djävul på vägen” - Veronica Maggio? Men det låter inte som hon riktigt…sen var en kommentar ”jag är lyckligare nu” och det är väl Linnea Henriksson? Maken tror fortfarande på Ellen Krauss. 😊

Många ledtrådar verkar peka på Fröken Snusk. Men sjunger hon verkligen så bra? I Mello gjorde hon det inte.
 
Kameleonten nämnde ”jag kommer och kommer igen” och ”djävul på vägen” - Veronica Maggio? Men det låter inte som hon riktigt…sen var en kommentar ”jag är lyckligare nu” och det är väl Linnea Henriksson? Maken tror fortfarande på Ellen Krauss. 😊
Har Ellen en så kraftig röst? Trodde inte att hon kunde sjunga så starkt. Eller hon kanske bara föredrar att sjunga med lite spröd röst.
 
Många ledtrådar verkar peka på Fröken Snusk. Men sjunger hon verkligen så bra? I Mello gjorde hon det inte.
Jag tycker att många ledtrådar leder till Amy Deasismont. Mullrande hjärta: Serien Thunder in My Heart. Sedan sas ju "“what's in it for me” som är en låt. Och hon har en brittisk pappa.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 800
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: underensten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp