Masked Singer 2024

Nu skriver jag mina gissningar öppet.

Jag tror tårtan är Linnea Wikblad. För radiokakan att hon gör radio. Kärleksmums att hon varit med i musikhjälpen med kärlekens torg. Hon har (haft) ett instgramkonto med matlagning och bakning.

Skyddsängeln tror jag är Isabellas Scorupco för bondanknytning, golden eye m.m

Pirathajen tror jag är Stellan Skarsgård för piratledtrådarna, Depp och barnen.
 
Nu skriver jag mina gissningar öppet.

Jag tror tårtan är Linnea Wikblad. För radiokakan att hon gör radio. Kärleksmums att hon varit med i musikhjälpen med kärlekens torg. Hon har (haft) ett instgramkonto med matlagning och bakning.

Skyddsängeln tror jag är Isabellas Scorupco för bondanknytning, golden eye m.m

Pirathajen tror jag är Stellan Skarsgård för piratledtrådarna, Depp och barnen.
Jag tror som du, förutom att tårtan kan vara en enorm twist och det är Pernilla Wahlgren i den! :D
 
Jag tror som du, förutom att tårtan kan vara en enorm twist och det är Pernilla Wahlgren i den! :D
jag tänkte samma tanke. personen i tårtan är i alla fall ganska kort (kortare än David, som inte är särskilt lång)
Kollade igen och med det i bakhuvudet kan en hel del av ledtrådarna passa. Och visst skulle rösten kunna stämma också, hon är såpass skicklig som sångerska att hon skulle kunna förställa sig sådär...
Min första tanke var Tilde de Paula.
 
Jag har också en gissning på Skelettet, men egentligen är det för att jag sammankopplar "rasslar till" så mycket med Robinson-Emma Andersson (nu Zetterberg)! Och "Ibland känns det som att man är gjord utav sand" skulle kunna anspela på Robinson. Sedan har hon väl släppt lite musik någon gång, bott i USA (tänker att toppa listor också skulle kunna anspela på hennes snubbe), vikt ut sig och verkar nu driva ett baguetteri (?) med maken. Vet dock inte vad mörkret och eländet i hennes liv varit, så den biten kanske inte stämmer.
 
Kameleonten känns väldigt mycket som fröken Snusk. I filmen visades en vägg där det stod sprayat "RMSED", det måste ju syfta på hennes låt Rid mig som en dalahäst 😊
 
Jag tror Väckarklockan kan vara
Caroline af Ugglas. Tycker det låter som henne med förställd röst och det ser ut som en lite hjulbent person som inte är så lång.
 
Jag har förresten en inte helt underbyggd teori om att det även i år ska var en mask med nära relation till en i panelen. Tidigare säsonger har ju Pernilla fått se sin mor Christina Schollin, Måns sin fru Ciara och David en nära vän i Peter Magnusson.

Det borde alltså vara någon i Nours eller Felix närhet med?
 
Jag kollade igenom insta och det är växelvis en och två tänder på ufot så det är nog två personer!
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 800
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: underensten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp