Jag går ju inte hos massör utan naprapat eller kiropraktor. Jag har aldrig bytt när jag hittat någon jag trivs med men de har ju haft ofoget för sig att sluta praktisera :cautious: :D

Hade jag råd skulle jag gå på "vanlig" massage för avslappning men eftersom jag behöver gå hos naprapat/kiro regelbundet blir det för dyrt. Min kropp är lite för bra på att slå knut på sig själv...

Jag har faktiskt bara varit hos en kvinnlig behandlare, alla andra har varit män. Nu var hon iofs massör men hennes man var kiro så hon mjukade upp mig sas och sedan kom han in och gjorde det som behövdes. Att jag inte gick direkt hos honom var för att han var så galet inbokad och det var lite akut. Att det gick att få det så var för att de var vänner till min far sedan länge (han hade alltid en tid för far om det behövdes :heart).
 
Nej. Jag har gått hos två olika till och från de senaste tjugo åren och jag håller hårt i dem. Madsage på arbetsplatsen har alltid varit en grej där jag jobbat.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 499
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 128
Senast: __sofia__
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 361
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag har alltid sovit dåligt men med åren har det eskalerat och tyvärr har jag fått noll respons från vården när jag tagit upp det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 415
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp